Klachtenregeling en complimentenservice

van De HuishoudCoach

Wat als je onverhoopt een klacht hebt...

Als organizers en trainers van De HuishoudCoach doen we onze uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. 

Heb  je onverhoopt toch een klacht? Laat het ons snel weten. Alleen dan kunnen we je klacht verhelpen.

Mochten we er onderling niet uitkomen, dan kun je je wenden tot de NBPO-klachtencommissie.

De klachtenregeling van De HuishoudCoach in een notendop

De precieze klachtenregeling staat beschreven in de Leveringsvoorwaarden van De HuishoudCoach. 

Kort samengevat ziet de klachtenprocedure er als volgt uit:


  • Ben je onverhoopt niet tevreden over onze een van onze organizingdiensten, opleidingen of trainingen? Neem z.s.m. contact met ons op, zodat we kunnen kijken hoe we je klacht kunnen wegnemen. Wil je formeel een klacht indienen? Breng ons dan binnen 4 weken na afloop van de coaching, opleiding of training schriftelijk op de hoogte van de aard en motivering van je klacht. Wij sturen je dan binnen 1 week een bevestiging van ontvangst en binnen 4 weken een inhoudelijke reactie. Uiteraard zullen we je klacht vertrouwelijk behandelen.
  • Ben je ontevreden over de manier waarop we je klacht hebben behandeld? Neem dan binnen 4 weken na ontvangst van onze inhoudelijke reactie contact op met de klachtencommissie van de NBPO, de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers, waarbij De HuishoudCoach sinds 2006 is aangesloten. Deze onafhankelijke klachtencommissie bestaat uit mr. F.H.K. Theissen (voorzitter), mw. A. Tigchelaar en mw. I. Lamers. Je kunt hen bereiken door een mail te sturen t.a.v. de voorzitter van de klachtencommissie via info@nbpo.nl. Een uitgebreide beschrijving van de wijze waarop de NBPO jouw klacht in behandeling neemt kun je downloaden via deze link.
  • Je klacht wordt door de klachtencommissie alleen in behandeling genomen als je: 1) eerst hebt geprobeerd er samen met De HuishoudCoach uit te komen; 2) jouw klacht binnen 4 weken na de organizingsessie, opleiding of training schriftelijk hebt gemeld, 3) en duidelijk omschrijft waartegen en waarom je bezwaar maakt en welke oplossing je graag wenst.
  • Direct na binnenkomst van je klacht stuurt de klachtencommissie jou en ons een ontvangstbevestiging van je klacht. De klachtencommissie nodigt jou en ons uit om beide kanten van het verhaal te horen. De klachtencommissie beoordeelt daarna of je klacht gegrond is en je recht hebt op compensatie. Deze compensatie kan nooit hoger zijn dan de kosten van de werkafspraak, opleiding of training, waarop de klacht betrekking heeft, en wordt door De HuishoudCoach binnen 5 werkdagen voldaan.
  • Binnen 4 weken doet de klachtencommissie uitspraak. Deze uitspraak is bindend voor De HuishoudCoach.

Heb je geen klacht, maar wil je De HuishoudCoach juist een compliment geven?

Dat mag natuurlijk ook!

Net als ieder ander zijn de organizers en trainers van het team van De HuishoudCoach gevoelig voor positieve reacties. En zorgen complimentjes ervoor dat we nóg beter ons best doen om jou zo goed mogelijk vooruit te helpen. 


Dus ben je blij met onze tips, hulp bij opruimen, opleiding, training of nieuwsbrief?

Laat het ons vooral weten en we zetten een extra tandje bij!