je vindt het lastig te bepalen hoe jij je - met jouw specifieke achtergrond, kennis en kunde - het best kan onderscheiden van andere ZZP'ers op jouw vakgebied
je weet niet goed hoe je een haalbaar financieel plan voor je eenmansbedrijf maakt, waarbij je rekening houdt met alle vanzelfsprekende én verborgen kosten en inkomsten
je vindt het moeilijk vast te stellen welke tarieven bij jou en jouw doelgroep(en) passen
je bent bang dat bepaalde zwakke punten van jou als persoon jouw succes als ondernemer in de weg zullen staan
je vindt het moeilijk om in contact te komen met jouw doelgroep(en), bijvoorbeeld omdat deze zich niet in grotere verbanden hebben georganiseerd of uitstelgedrag vertonen wanneer het aankomt op hulp vragen
je vindt het lastig om jezelf en je aanbod op een natuurlijke manier voor het voetlicht te brengen, wanneer je eenmaal wél met je doelgroep(en) in contact bent, bijvoorbeeld omdat je niet weet hoe je anderen overtuigt van jouw waarde en expertise zonder 'verkoperig' over te komen
je weet niet waarmee en hoe je jouw bestaande aanbod van bijvoorbeeld 1-op-1 begeleiding succesvol kan uitbreiden met andere diensten of producten
je zit al een tijdje tegen een omzetplafond aan en het lukt je niet hier doorheen te breken