- weet niet wat de psychologie van geld is en waarom mensen financiële keuzes maken, die slecht voor hen uitpakken
- hebt geen idee welke geldtypes er zijn en hoe je deze herkent
- vindt het lastig om geldproblemen die je signaleert op een laagdrempelige manier bespreekbaar te maken
- twijfelt hoe je het beste orde schept in de financiële chaos, vooral wanneer de papieren en digitale post door elkaar heen lopen
- weet niet hoe je handig een inkomsten- en uitgaven overzicht maakt, dat je klant in één oogopslag overzicht geeft
- vraagt je af op welke manier jouw klant zijn of haar inkomsten kan vergroten of op de vaste lasten kan besparen
- vindt het lastig in te schatten of bepaalde bedragen (te) hoog of laag zijn voor de gezinssituatie van jouw klant
- weet niet exact hoe de schuldhulpverlening in Nederland georganiseerd is
- twijfelt wanneer je jouw klanten moet doorverwijzen en naar wie
- aarzelt of de verzekeringen en/of leningen die je klant nu heeft wel de beste optie zijn
- weet niet welke websites je kan raadplegen om snel de juiste én actuele financiële kerngegevens te vinden