1000 dingen doen in Nederland - Jeroen van der Spek - Review
in Reviews
1 min. leestijd

Als je het boek 'Ontspullen" van James Wallmann ooit hebt gelezen, dan herinner je je waarschijnlijk nog goed zijn advies om vooral ervaringen te verzamelen in plaats van spullen.

Code kraken

Een prima advies, dat helaas makkelijker is gezegd dan gedaan. Want stel dat (een deel van) je huis eenmaal is opgeruimd en dat je inderdaad tijd over hebt voor leuke dingen. Wat kan je dan precies voor leuks doen? En waar? Wedden dat je nog nooit hebt gedacht aan survivallen boven koeien, overnachten in een vogelhuisje of de code kraken van een onderwater escape-room?

High tea met alpaca's

Dankzij het boek '1000 dingen doen in Nederland' van Jeroen van der Spek is er nu een echter een ontzettend leuk overzicht van de meest unieke uitjes in ons kikkerlandje. Genieten van een high tea met alpaca's, abseilen in een historische waterput of overnachten in de tourbus van U2? Met '1000 dingen doen in Nederland' ontdek je Nederland op z’n leukst!

Op adem komen

Het boek staat barstensvol originele uitjes: van museumbezoek tot avontuurlijke activiteiten en van funshoppen tot coole uitstapjes met kids. Alle activiteiten zijn overzichtelijk gerangschikt per provincie en worden afgewisseld met top 10-lijstjes van filmlocaties, natuurgebieden en de mooiste terrassen   . Zodat je tussen al jouw avonturen door ook af en toe even op adem kan komen onder het genot van een hapje of drankje. Geniet er van deze zomer!

Mail & win de '1000 dingen doen in Nederland'

Wil je dit boek winnen? Dat kan! Abonneer je gratis op De HuishoudCoach Nieuwsbrief (als je niet al geabonneerd bent   ) en mail ons daarna jouw favoriete huis-, tuin- en keukentip.

Daarmee maak je kans op 1 van de 3 exemplaren van Jeroen van der Speks uitjesgids, die we deze maand weggeven. P.S. Je kunt jouw tip tot en met 30 mei 2024 inzenden.

Alles over dit boek op een rijtje

1000 dingen doen in Nederland | Jeroen van der Spek | Kosmos Uitgevers | 2014 | €20,00 | 320 pagina's.

Bestellen bij Bol.com.

Over de schrijver
Professional organizer Els Jacobs van De HuishoudCoach is schrijver van boeken over opruimen, administreren, plannen en huishouden, waaronder de bestseller 'Organiseer je leven'. Daarnaast leidt ze al ruim 15 jaar nieuwe organizers op via de Opleiding Professional Organizer voor Particulieren en de Opleiding tot Organizer voor de Zakelijke Markt (zowel op locatie als online). En natuurlijk coacht ze ook zelf anderen nog steeds naar opgeruimder leven en effectiever werken.

Nooit meer de beste tips missen?

Abonneer je gratis op De HuishoudCoach Nieuwsbrief, die 10 x per jaar bij 20.000+ mensen in de inbox valt.

Dan ontvang ook jij voortaan vanzelf onze nieuwste tips, boekrecensies, Mail & Win acties en meer.