Informatiebijeenkomst Organizer worden 

Dinsdag 2 april van 19.30-21.00 uur (online)

Heb jij ook een passie voor organiseren?

Het beroep van professional organizer is afwisselend, nuttig en uitdagend. En professional organizing is door de Nationale Beroepengids uitgeroepen tot één van de 21 meest kansrijke beroepen van de toekomst!


Heb jij ook een passie voor organiseren en overweeg je als organizer aan de slag te gaan? Neem dan deel aan onze informatiebijeenkomst 'Organizer worden', die we op dinsdag 2 april a.s. van 19.30-21.00 uur organiseren in de vorm van een gratis live webinar.


Tijdens deze online bijeenkomst vertellen Els Jacobs en Beeuwkje Jager je alles over het beroep professional organizer en de opleidingen die je bij De HuishoudCoach kan volgen om zelf organizer te worden op de particuliere, zorg- en zakelijke markt.


En natuurlijk krijg jij als deelnemer van het webinar via de chat alle ruimte om jouw vragen te stellen, die we meteen zo goed en volledig mogelijk beantwoorden.

Bezoek onze online bijeenkomst

Hoor alles over het beroep professional organizer en de opleidingen van De HuishoudCoach.

Ontmoet de hoofdtrainers Els Jacobs en Beeuwkje Jager.

Krijg antwoord op al jouw vragen over het beroep van professional organizing, de opleidingen tot professional organizer (zowel als op locatie als online) en de markt voor professional organizing in NL en BE.

Tijdens de informatiebijeenkomst vertellen we je alles over

Wat is en wat doet een professional organizer? Op welke werkterreinen kan je als professional organizer actief zijn? Wie doen er een beroep op professional organizers en waarom? En wat zijn de nieuwste ontwikkelingen op het vakgebied van professional organizing?

Werkzaam zijn als professional organizer: de praktijk

Wat betekent het in de praktijk om als organizer actief te zijn: werk je per definitie als zzp'er of niet? Hoe ziet een gemiddelde werkweek eruit? Over welke kwaliteiten moet je beschikken wil je als startende organizer een succesvol bedrijf kunnen opbouwen? En hoe zit het eigenlijk met de vraag naar de diensten van organizers?

De Opleiding tot Professional Organizer voor Particulieren

Wat zijn de 4 belangrijkste hulpvragen die je als organizer voor particulieren gesteld worden? Wat is de gemeenschappelijke noemer van particuliere cliënten van professional organizers? In welke onderwerpen word je in de Opleiding tot Professional Organizer voor Particulieren geschoold en in welke organizing methoden word je getraind? En wat is het verschil tussen de online Opleiding tot Professional Organizer voor Particulieren (OPOP) en de OPOP op locatie?

De Opleiding tot Organizer voor de Zakelijke Markt

Waar lopen jouw toekomstige opdrachtgevers tegenaan op de werkvloer? Hoe ziet een zakelijk organizingtraject eruit? In welke onderwerpen word je in de Opleiding tot Organizer voor de Zakelijke Markt geschoold en in welke organizing methoden word je getraind?

En alle andere zaken waarover jij graag meer wil weten...

Uiteraard is er ruim gelegenheid tot het stellen van al jouw vragen! Na deze  informatiebijeenkomst weet je of professional organizer worden iets voor jou is, welke kansen er liggen en wat je van de Opleiding tot Professional Organizer voor Particulieren en Opleiding tot Organizer voor de Zakelijke Markt kan verwachten, op locatie of online.

Wie ontmoet je op de informatiebijeenkomst Organizer worden?

Els Jacobs

Els Jacobs - De HuishoudCoach en De KantoorCoach

Dr. Els Jacobs is oprichter en eigenaar van en de drijvende kracht achter De HuishoudCoach en De KantoorCoach en al meer dan 17,5 jaar actief als trainer, coach en auteur op het vakgebied van professional organizing. Ze is o.a. bekend van de bestseller 'Aan de slag met De HuishoudCoach', die recent is heruitgegeven onder de titel 'Organiseer je leven'. Els werkt zowel bij cliënten thuis als voor hogescholen, universiteiten en overheidsorganisaties. 


Sinds 2010 verzorgt Els de Opleiding tot Professional Organizer voor Particulieren, de Opleiding tot Organizer voor de Zakelijke Markt en diverse 1-daagse verdiepingstrainingen. 


Tijdens het live webinar vertelt Els je alle 'ins and outs' van professional organizing voor particulieren.

Beeuwkje Jager

Beeuwkje Jager - Efficienz

Beeuwkje Jager, trainer bij De HuishoudCoach en eigenaar van Efficienz, is specialist in effectief werken. Samen met Els Jacobs verzorgt ze de Opleiding tot Organizer voor de Zakelijke Markt. In de Opleiding tot Professional Organizer voor Particulieren verzorgt Beeuwkje de onderdelen ruimte-, papier-, tijd- en huishoudmanagement.


Via Efficienz heeft Beeuwkje in de afgelopen jaren al honderden mensen in met name de zorg en het onderwijs gecoacht en getraind in mail-, plannings- en organisatievaardigheden. 


Tijdens het live webinar neemt ze je mee in de wereld van de zakelijk organizer.

Eerdere deelnemers over de informatiebijeenkomst

Verhelderend

'Ik wist niet zo goed wat ik van de informatiebijeenkomst kon verwachten en was een beetje bang voor 'verkooppraatjes'. Maar dat was helemaal onterecht. Eerlijk gezegd was ik aangenaam verrast door de gedetailleerdheid van de informatie over het beroep, de opleidingen en de kansen die er liggen. Ik ga dit weekend alles laten bezinken, maar heb sowieso ruim voldoende input gekregen om een goede beslissing te kunnen maken.'

Ann

Leuke en positieve meeting

'Wauw, wat een leuke en positieve meeting, de informatiebijeenkomst van afgelopen vrijdag! Ik heb mijn inschrijving inmiddels aan jullie verzonden en kijk uit naar de eerste trainingsdag.'

Wilma

Veel ruimte voor vragen

'Mijn complimenten voor de goed verzorgde, informatieve meeting. Jullie gaven een uitstekend beeld van wat het vak van organizer inhoudt, en wat de verschillen en overeenkomsten zijn tussen de particuliere en zakelijke markt. Ook vond ik het super dat er zoveel ruimte was voor het stellen van vragen, zowel tijdens als na de informatiebijeenkomst. Dat belooft wat voor de opleiding!'

Roy

Praktische informatie

Datum en tijd

De online informatiebijeenkomst vindt plaats op dinsdagavond 2 april van 19.30-21.00 uur. 

Online

We verzorgen de informatiebijeenkomst 'Organizer worden' online via Zoom. Je kan deze dus gewoon vanachter jouw eigen desktop, laptop, tablet of smartphone bijwonen.

Let op. Er worden ivm de privacy van de deelnemers géén opnamen van deze bijeenkomst gemaakt. Je kan dus alleen 'live' deelnemen.

Gratis

Aan deelname aan de online informatiebijeenkomst 'Organizer worden' zijn geen kosten verbonden. Deelname is gratis.

Inschrijving en deelname

Voor deelname aan het live webinar heb je alleen een computer, laptop, mobiel of tablet met internetverbinding nodig. je kan je voor deze  online informatiebijeenkomst gratis inschrijven via onderstaande knop. 

Na inschrijving ontvang je van ons een bevestigingsmail met daarin een link en wachtwoord waarmee je aan het webinar kan deelnemen. 

Wil jij ook alles weten over het 

beroep van professional organizer?

 Je bent op 2 april van harte welkom bij onze online informatiebijeenkomst 'Organizer worden'!