Dag 1. Je omzet verhogen via goedlopende workshops en trainingen
- Nadelen van uurtje-factuurtje werken
- Voordelen van workshops en trainingen geven
- Een goede workshop of training ontwikkelen in 3 stappen
- Het geheim van een inspirerende workshop of training geven
Opdracht 1. Vervolmaak jouw eerste succesvolle workshop/training
Dag 2. Jezelf als organizer succesvol in de markt zetten
- Nadelen van een gebrek aan bereik en/of expertstatus
- Voordelen van zichtbaarheid ende kracht van 1
- Goede give-aways, blogs of (e)boeken maken in 5 stappen
- Succesvol klanten werven met jouw eerste give-away, blog of (e)boek
Opdracht 2. Voltooi jouw eerste give-away, blog of (e)boek
Dag 3. Je bestaande diensten en producten slim uitbreiden
- Voordelen van een extra dienst of product
- Budgetcoaching als aanvulling op je bestaande aanbod
- Psychologie van geld: waarom mensen teveel geld uitgeven en mensen met geldproblemen geen actie ondernemen
- Inkomsten en uitgaven van klanten in kaart brengen, besparingsmogelijkheden
- Schuldhulp: wanneer verwijs je door en aan wie
- Budgetcoaching toevoegen aan je bestaande aanbod
Trainingslocatie van het Mastertraject Professional Organizing
De Mastertraject Professional Organizing vindt plaats in de trainingsruimten van vergadercentrum Aristo-MeetingPlaza in Utrecht, dat bekend staat om zijn prettige ambiance en geweldige catering, waarbij rekening kan worden gehouden met jouw dieetwensen.
Aristo-MeetingPlaza is zowel per auto als openbaar vervoer uitstekend bereikbaar, ook voor minder-validen. Het ligt op een steenworp afstand van Utrecht CS (in Hoog Catharijne op 5 minuten loopafstand) en er is ruime parkeergelegenheid recht onder het vergadercentrum in P1 en P2 (op 2 minuten loopafstand).
Aristo-MeetingPlaza voldoet aan de strikte eisen, die de Nederlandse overheid i.v.m. het Coronavirus aan trainingslocaties heeft gesteld.
Beoordeling van De HuishoudCoach
Cursisten van De HuishoudCoach waarderen onze opleidingen en trainingen met een 9 gemiddeld.